wtorek, 19 sierpnia 2014

Bardzo, bardzo ważne!!

Długo się zbierałam aby to napisać, więc proszę was, nie krzyczeć za mocno.

Cała sprawa będzie kręciła się wokół rozdziałów. Jak widzicie, długo nic nie było i długo nic nie będzie. Tak, dobrze przeczytaliście.

Więc ogłaszam, że ZAWIESZAM działalność bloga na czas NIEOKREŚLONY. 

Spowodowane to jest tym, że kiedy siadam do laptopa, by przynajmniej zapisać parę pomysłów, to w mojej głowie tworzy się czarna dziura i nic nie pamiętam. Możliwe też jest, że za bardzo przejmuję się pierwszym dniem w liceum. Mój brat także się tym lekko martwi, ale ma do tego podejście "na luzie", a ja niestety panikuję.

 Także jak na ten moment, blog jest zawieszony. Oczywiście pojawi się notka o ewentualnym powrocie czy też, jak obiecywałam, napiszę o pojawieniu się bloga mojego brata.

Więc, ja się z wami żegnam.

Pozdrawiam serdecznie,
Elfik JoWita/Elfik Elen

2 komentarze:

  1. To mnie przeraża :/ Tak dawno nie czytalam większości blogów, tak dawno nie poznawałam tych wszystkich nowych historii... Nie mogłam i teraz też nie mogę, ale postanowiłam tylko posprawdzać, co się dzieje. I co? Wszystko zostaje zawieszone, usuwane! Czemu?! To jak nagle wymazać wszystkie wspomnienia, pragnienia. Jest tyle młodych ludzi, którzy piszą niesamowicie, a rezygnują. Bo szkoła, obowiązki... Miałam dokadnie ten sam powód. I coraz częściej tego żałuję :(
    Dziękuję ci Siostrzyczko za te wszystkie chwile, które spędziłam z Twoim opowiadaniem,a przede wszystkim w pewnym sensie z Tobą. Trzymaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jenyy... Dawno u mnie bylas. Stesknilam sie!! Ale ja jedynie zawiesilam a nie zamknelam bloga, takze kiedys wroce. Nie wytrzymalabym bez was i bardzo mi tego brakuje ale musze nabrac checi i pomyslow a wtedy rusze z kopyta. Ty tez sie trzymaj siostrzyczko :*
      Sorki za bledy ale pisanie na telefonie to wyzsza sztuka

      Usuń