poniedziałek, 10 marca 2014

♥ Pierwszy 1000 ♥

     Ogarnęłam to dopiero wczoraj późnym wieczorem. Mówię tu o tysiącu, z małym hakiem, wejść na stronę! Bardzo wam dziękuje że jesteście i mam nadzieję że zostaniecie. I tak sobie pomyślałam że w ramach uczczenia tego wydarzenia możemy w coś zagrać, lub coś.

A oto propozycje:
1. Zapytaj bohatera (pytacie o co chcecie i ile razy chcecie)
2. Zapytaj admina (pytacie o co chcecie i ile razy chcecie)
3. Konkurs z wiedzy o blogu (nagrodę można wybrać samemu, tylko taką którą da się spełnić) 
4. Coś innego (wasze propozycje)

Wiem że jesteście zajęci różnymi sprawami, ale fajnie by było porobić coś razem, prawda? W komentarzach piszcie numerki z propozycjami. W przypadku nr.4 piszcie, co chcecie.

2 komentarze:

  1. Gratuluj ponad 1000 wejść! :D
    Pierwszy tysiąc cieszy najbardziej :)
    Ooo, ja jestem chętna na propozycję nr 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już się szykuje. Zabawę zaczniemy tak ok. 16.30

      Usuń