piątek, 6 czerwca 2014

Foty z balu xD

Bo dupę mi truto... nie inaczej. Bo mnie proszono, to wstawiam :p
Tylko od razu ostrzegam, żeby nie było, zdjęcia robione były aparatem.

Elfik Elen nie odpowiada za zniszczone monitory, ekrany i inne wyświetlacze oraz nagłe napady śmiechu, a także zastrzega sobie zapadnięcie się pod ziemię ze względu na zdjęcia.

Formalności za nami. A i od razu mówię, zdjęć ze znajomymi nie ma, bo ja jestem cholernie szczera wygadałam się i nie zgodzili się na ujawnienie ich wizerunku. Trudno, ale i bez tego przeżyjemy. Zapraszam do oglądania.

Tutaj mieliśmy bal. Sosnowe Zacisze na osiedlu Ignatki (zadupie totalne)


Kolejna rewelacja, sala. Wpuszczali nas klasowo i jakimś cudem tak nas pousadzali. Współczuje ekipie sprzątającej. Zostawiliśmy tam taki burdel...



Następne. Zdjęcia żarełka, dzięki któremu mam dupę jak szafa trzydrzwiowa.  Ale przyznam, było pyszne. Oczywiście to tylko niektóre z dań jakie mieliśmy na stołach.



A ten stół to był VIP, bo podpieprzył nam miejsce do tańca. Pojawił się na początku (18.00) i zniknął pół godziny później oddając nam nasze "pole bitwy"


Miejsce dla nietańczących. O dziwo było tam kilka osób od samego początku a niektórzy chodzili tam jedynie jarać. Ja wylądowałam tam gdzieś tak o 22.00 bo już nie dałam rady tańczyć. Zgarnęłam ekipę i siedzieliśmy i gadaliśmy na różne tematy.



I uwaga, pasztet w sukience. Zdjęcie robione przez dobrego przyjaciela jak byliśmy na spacerze przed rozpoczęciem balu. Stoje przy jakiejś stodole z której capiło gównem i muczały krowy...
Jak wcześniej pisałam, nie odpowiadam za zniszczone monitory i inne... I takie zapytanie, na ile lat wyglądam??


I ostatnie, Filipek. Jako jedyny na pożegnanie zgodził się na umieszczenie jego zdjęcia. Także robione na naszym spacerze. Tyle że jego przy jakimś murku niedaleko jakiejś rzeki. Tutaj też zapytanie, na ile lat wygląda Filip?? xD


No i to na tyle. Było by więcej zdjęć żeby te panikary i panikarze nie piszczeli żeby nie wstawiać zdjęć z nimi. A że jestem dobrą przyjaciółką to trudno. Mam nadzieję że zaspokoiłam wasz głód zdjęć z mojego balu gimnazjalnego.
I tak tylko dodam na zakończenie, nie wiem czy uda mi się dzisiaj wstawić rozdział na Akademii, bo jestem dopiero na początku a spać mi się jeszcze chce.

Podsumowanie:
Moim zdaniem było super. Potańczyłam, pobawiłam się i pogadałam z przyjaciółmi z którymi się niedługo rozejdziemy. Mimo wcześniejszego uprzedzenia a także nagadywania o beznadziejności tego miejsca, stwierdzam że jest inaczej. Atmosfera także była znakomita, no jedynie kilka osób przyłapano na jaraniu w kiblu... Sala wystarczająco duża, jedzonko świetne chociaż danie główne mogło by być cieplejsze. I przyznam się bez bicia, pocałowałam się z Filipem podczas tańca wolnego. Jej, cudowne uczucie. Ale wiecie co, niepotrzebnie tyle jadłam. Teraz czuję że to wszystko mi w dupę pójdzie. Ogółem zabawa była świetna i pozdrawiam wszystkich balowiczów. Byli super.

20 komentarzy:

  1. Nie powiem ci na ile lat wyglądasz, bo nie widzę twarzy XDD. Ale nie powiedziałabym, że na gimbazę! Masz śliczną figurę i piękne, długie włosy. Jaram się tobą D: w ogóle, to sobie ciebie zupełnie inaczej wyobrażałam.
    Filip? Na gimbazę XD! Jeszcze nie ma tej licealnej twarzy!
    Nieładnie, gimnazjum i pić tak XD! Nie musisz się nam chwalić ile wypiłaś ^__^ to takie... dziwne, wcale nie odczuwałam potrzeby dowiedzenia się o tym.
    Gratuluje pocałunku! Jaram się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Haha, no wiem. Każdy mi mówi że wyglądam na pełnoletnią... Pewnie wyobrażałaś sobie mnie jako grubą, zakompleksioną, piegowatą blondi z potarganymi włosami :)
      A jednak pozory mylą.
      Ja mam śliczną figurę? Hhahahahaa, może ale dupę to mam jak szafa trzydrzwiowa!
      I sory że się tak jaram że wypiłam, ale chyba jeszcze mnie trzyma i jestem aż nadto szczera :p
      I masz rację, Filipek to gimbazjanin. Ma jutro urodziny, akurat w dzień bierzmowania. Taka sytuacja...

      Usuń
    3. Nie, czemu miałam sobie ciebie tak wyobrażać ^___^? Raczej myślałam, że będziesz niższa i będziesz miała ciemne włosy!
      Nie widziałaś jeszcze mojej dupy, dlatego tak mówisz XD. U mnie to się cellulit wylewa z każdego skrawka nóg XD.
      Oj, coś mi się widzi, że wcześniej coś ostrzejszego w odpowiedzi na mój komentarz napisałaś XD. Wybacz, po prostu nie popieram czegoś takiego, ale nie wtrącam się w życie innych. Czyń jak chcesz, ja ci niczego nie zakazuję :3.
      OMG XD. Biedak. Będzie musiał w kościele siedzieć.
      W ogóle opowiadaj co to z tym pocałunkiem wyszło >D. To wy parą jesteście, czy przyjaciółmi?

      Usuń
    4. Nie, nie, nic ostrego nie pisałam. Tylko straszne głupoty wyszły :p
      Niestety, nie on jeden będzie siedział na tyłku, ja też mam bierzmowanie. Razem z nim :D
      I odpowiadając na twoje pytanie. To jest pogmatwana historia. Bo z Filipem znamy się od podstawówki i praktycznie zawsze ze sobą chodziliśmy, siedzieliśmy w jeden ławce, zwierzaliśmy się sobie z różnych spraw. Lecz pod koniec czwartej klasy podstawówki Filip wyjechał z rodzicami do innego miasta. Czułam się wtedy strasznie, jakby ktoś odebrał mi coś mega cennego. Ale traf dał że trafiliśmy do tego samego gimnazjum. Gdy go zobaczyłam na rozpoczęciu roku w pierwszej klasie, nie mogłam uwierzyć. Rzuciłam się na niego jak oszalała. On także się ucieszył, dwa lata się nie widzieliśmy! Potem znów zaczęliśmy ze sobą chadzać w rożne miejsca, gadać o rożnych sprawach, jak za dawnych lat. No i do wczoraj myślałam że jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi. Lecz jeden pocałunek zmienił wszystko i jesteśmy razem :)
      Znaczy to nie tak że on mnie pocałował i "Och bądź moim chłopakiem", nie! Już od dawna nie traktowaliśmy się jak przyjaciele, tyle że ukrywaliśmy to przed sobą. Wiesz, myśleliśmy że jedno drugie wyśmieje. I wczoraj po tym całusie powiedzieliśmy sobie wszystko i... jak mówiłam, jesteśmy parą )

      Usuń
    5. Matko boska... jeden ławce >.< Chodziło mi o to że w jednej ławce.

      Usuń
    6. Ale słodko *.*
      Dwójka przyjaciół, ukrywająca uczucia, a gdy wreszcie dowiadują się o swojej wzajemności, są szczęśliwi i wreszcie razem.
      Normalnie jak z jakiegoś filmu, awww *.*
      Teraz to się w ogóle wzruszyłam.

      I jak ja mam niby niszczyć życie Logana w takim stanie?

      Usuń
    7. Jak chcesz to mogę Cie doprowadzić do białej gorączki, chociaż nie wiem czy będę w stanie bo sama jestem mega szczęśliwa.

      Usuń
    8. Głupoty to ja piszę XD mwhaha.
      Bierzmowanie to zło, cieszę się, że jestem dawno po nim :c
      O matko, jakie to słodkie *_________* świetna historia! Jak z jakiejś książki! Gratulacje i życzę Wam szczęścia <3

      Usuń
  2. Hej :D
    Jej, jaram się nie mniej niż Naff ^^
    Na pewno nie dałabym Ci 16 lat, a przynajmniej 18. To ja, stara krowa, wyglądam na 17 i jest mi trochę przykro z tego powodu.
    Jeju, ale jedzenie! Na moim balu przed czterema laty to zimne zapiekanki jedliśmy ^^
    Jesteś śliczna *.* Te włosy, ta figura, aww *.* Rozczuliłam się.
    Filip wygląda na drugą licealną ^^
    Aww, pocałunek... :D Jaram się tym, że Naff i Ty się jaracie.
    Cztery kieliszki? Ja pasuję po dwóch, ale to dlatego, że nie przepadam za alkoholem (taak, Naff, nie upijesz mnie, jak się kiedyś spotkamy :P).
    To teraz szesnastolatkowie piją alko na balu? Jeny, my upijaliśmy się colą Tęczową z Biedronki za 69 groszy, to były czasy.

    Cieszę się, że dodałaś te zdjęcia ;)
    Ale jestem z Naff - chwalenie się tym, ile się wypiło, nie było najlepszym pomysłem.
    Najwyżej usuniesz tą informację, albo nie posłuchasz dwóch prawie dwudziestek, nasze doświadczenia są inne.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie! Każdy mnie postarza.. yh!
      I Filipa też postarzasz? LOL, jacy my starzy się robimy przez ten bal xD
      Spoko, usunę wiadomość o, sama wiesz czym :)
      Bo w sumie to bardziej doświadczone jesteście w te klocki to wolę was posłuchać ;p
      I oczywiście że pic alkoholu nie można było, ale kto by przestrzegał regulaminu? Jakiś koleś z 3A wniósł dwie butelki wódki i ja głupia dałam się namówić przyjaciółce. Filip był mądry i mi odradzał a jak była w stanie powiedzieć wszystko co inni chcą opiekował się mną, wyprowadził na deszcz i po pół godzinie wytrzeźwiałam xD
      Kocham te jego pomysły

      Usuń
    2. Z Twojego opisu wynika, że Filip jest odpowiedzialnym chłopakiem.
      Mam nadzieję, że będzie Wam razem dobrze :)
      Duuużo szczęścia życzy Wam Cleo, wieczny singiel ;) :*

      Usuń
    3. Tak, jak na swój wiek do Filip jest odpowiedzialny. I dodatkowo inteligentny, nie jak ja, zabawny, opiekuńczy, po prostu chłopak idealny.
      Dziękuje bardzo, w imieniu swoim i Filipa :*

      Usuń
    4. Nie martw się, Cleo, mi mówią, że wyglądam jak 16-latka :c mama stwierdziła, że jak chodzę bez makijażu, to wyglądam jak dziewczynka, a nie kobieta XD. Smutam. Tylko moje 175 cm wzrostu mnie ratuje.
      Mam tak samo! 2 kieliszki i mi starcza, bo nie lubię alkoholu. Znam umiar. Ale nie pogardzę cudownym winiaczem mamy albo słodkim likierem! Albo sake!
      U nas w sumie też coś podpijali na balu gimnazjalnym, ale tylko nieliczni, większość się dobrze bawiła bez alkoholu C:
      Dwie 20-stki... nie załamuj mnie, dopiero 10 października kończę 20, jeszcze mam 19 :c *sniff sniff* ostatnie naście *płacze*
      I popieram. Już lubię tego Filipa! Odpowiedzialny człowieczek C: ej, pamiętaj, Elfiku, że przeciwieństwa się przyciągają! (i nie chodzi mi o inteligencje, bo mniemam, że jesteś mądrą osóbką z fajną wyobraźnią!).

      Usuń
    5. Hehe, dziękuje w jego imieniu za miłe słowa. No, najwyraźniej ta reguła działa

      Usuń
    6. Naffie, ja też jeszcze mam 19, do września *sniff* Jakie my stare. Za to razem możemy dzielić ten ból. Możemy go dzielić przy sake, jeszcze nie piłam, ale chętnie spróbuję.

      Elfiku, to może niedługo jakieś Twoje wspólne zdjęcie z Filipem? Nie pogardziłabym :D

      Usuń
    7. Przypominam że nie miało być żadnego mojego zdjęcia. Co za dużo to nie zdrowo :p

      Usuń
  3. Wyglądasz (dla mnie) tak na 17-18 lat.
    Hehe ja też jestem blondynką. B)) Ja miałam czarną sukienkę. A Ty na tym zdjęciu wyglądasz ślicznie (szkoda, że nie widać twarzy :<) <33 I sukienka jest cudna! *-*
    A Filip wygląda na tak.. nie wiem.. 18? Serio ja z ocenianiem wieku ludzi słaba jestem xd
    Świetnie, że się dobrze bawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, każdy mnie postarza xD
      Blond siostro, łączmy się :D
      Jeju, dziękuję. No wiem, ale to wina Filipa bo nie wytrzymał i cyknął fotkę.
      A Filipo to jest już szesnastolatkiem (dzisiaj ma urodzinki) i jeszcze mamy dziś bierzmowanie... Sprzątanie chaty u mnie trwa, pół rodziny się zjechało i na całe szczęście ja już swoje odwaliłam to się bycze.
      Mam nadzieję że ty także dobrze się bawiłaś :*

      Usuń
    2. Hahaha jestem od niego o dzień starsza! XD
      Tak było super <33

      Usuń