czwartek, 12 czerwca 2014

Pogmatwanie zawodowe...

Nie idzie ogarnąć o co mi chodzi po nagłówku posta, więc wyjaśniam.

Ogólnie cała akcja znów kręci się wokół rozdziałów. Bo to jest tak, ja mam chęci, wenę i pomysły ale nie mam na nic czasu. Bo to jakieś wyjście szkolne do teatru, kina czy na wystawę (wiecznie coś), bo wycieczka (którą mam we wtorek) i jeszcze za niedługo te zakończenie roku i mnie nerwy zżerają! Ale i tak ogólnie to wina szkoły, bo tam dzieje się najwięcej aż czasami oszaleć idzie!

Więc taka informacja, która będzie tyczyła się wszystkich moich opowiadań... TYM, TYM TYYYYM...

Rozdziały tutaj, na Królestwie Zaklęc i Akademii dla Utalentowanej Młodzieży pojawiać się będą NIEREGULARNIE, tzn. będę dodawała gdy napiszę lub znajdę na to czas. Normalny rytm dodawania chyba nie wróci bo i w wakacje zamierzam coś robic więc... Od tej pory, rozdziały dodawane będą nieregularnie.

Dziękuje za poświęcony czas na przeczytanie tego posta. 
A i rozdział, który miał być dzisiaj, pojawi się może jutro no ewentualnie w sobotę, ale to jest już ostateczny termin. Także nie martwcie się, rozdział pojawi się na 100% jeszcze w tym tygodniu.

1 komentarz:

  1. Podziwiam ludzi, którzy potrafią dodawać jeden rozdział co tydzień.
    Dodawaj, gdy będziesz miała rozdziały, każdy będzie cieszył :D

    OdpowiedzUsuń