poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wiadomość, a raczej półtorej wiadomości...

Zapewne nie ogarniacie o co mi biega, więc wyjaśniam.

Pełna wiadomość jest taka, że kolejny rozdział pojawi się dzisiaj. Taak, po dwóch tygodniach spięłam dupę i piszę rozdział. Więc, rozdział pojawi się dziś, ale pewnie pod wieczór.

I teraz ta połówka drugiej. Chodzi o to że ostatnimi czasy dużo dzieje się w moim życiu. Wiecie, czułe zakończenie roku, czekanie na wieści czy się dostałam czy nie i no wakacje. Więc przechodząc do rzeczy, rozważam możliwość "przepisania" blogów, mojemu bratu, który także pisze, tak samo jak ja, po prostu identycznie. Więc jeśli bym to zrobiła, to pewnie nie zauważylibyście jakiejkolwiek zmiany. Ale mówię, to jeszcze nic pewnego, więc luz. Jak postanowię to zrobić, to Was powiadomię.

DZIĘKUJE ZA UWAGĘ I JAK PISAŁAM, ROZDZIAŁ BĘDZIE WIECZOREM.

6 komentarzy:

  1. Czekam na rozdział :)
    I ja pewnie zauważyłabym różnicę w pisaniu :P Ale miło będzie poznać twojego brata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, spoko. Jemu też będzie bardzo miło Was poznać. Ma też nadzieję że będziecie czytały jego bloga, którego planuje założyć gdzieś tak w sierpniu.

      Usuń
  2. No, bo w sumie rzeczywiście 3 blogi to bardzo dużo. Ja się nie dziwię, że teraz chcesz je oddać bratu XD. Ja bym nie wyrobiła. Mam 4 blogi i tylko na dwóch coś się dzieje buahah
    Czekam na notkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziom, jeszcze zobaczysz jakie będzie rozwiązanie :)

      Usuń
  3. yay! tylko ja dzisiaj wyjeżdżam i raczej neta nie będę miała ;-; ale to przeczytam od razu jak wrócę ;33
    no u mnie teraz sytuacja jest podobna, ale nie wyobrażam sobie życia bez prowadzenia tych blogów. głównie dzięki nim zaczęłam robić coś bardziej kreatywnego itd. ale to Twój wybór. ;))
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, kochana. Wszystkich blogów mu nie oddam. I cholera znacie kolejną połowę mojego planu... Shit!

      Usuń