poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Czy to rozdział? Nie, jednak nie

Sorka, ale nie mam zbytnio poczucia humoru po dzisiejszej akcji z wodą. Śpię sobie spokojnie, a w nagłym momencie do mojego pokoju wbija mój kochany braciszek (nie zapomnijmy że na pół nagi ^^) i oblewa mnie wiadrem wody. Ale ja byłam gotowa, gdy tylko woda opadła na mnie wstałam z łóżka jak poparzona i wyjmując moją śmiertelną broń, jaką był pistolet na wodę, zaczęłam nim w niego pryskać. Dostał parę razy ale gdy wybiegłam za nim z pokoju, dostałam taką ilością wody, że nie byłam w stanie stać na nogach! Padłam jak długa na podłogę i zobaczyłam jak brat, mama, babcia i kuzynostwo śmieje mi się prosto w oczy. I humor zjebany.
Chciałam sobie poprawić nastrój i wbiłam na bloggera a to co? 
.
.
.
TAKI ZACIESZ! Dobiliśmy do 2000 wejść!! Bardzo wam za to dziękuję, lepszego prezentu na święta nie mogłam dostać! W ramach uczczenia tego wydarzenia, zapraszam do zakładki "Zapytaj bohatera".

4 komentarze:

  1. Matko, dziś był lany poniedziałek o.o nikt się u mnie nie oblewał. Zapomniałam o tym XD. Współczucia. Gratuluję przy okazji ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo! Tęskniłaś za mną? :) Przeczytałam wszystkie rozdziały. Zwykle komentuje każdy oddzielnie, ale wszędzie mam takie zaległości w komentarzach, że w życiu bym tego nie nadrobiła, gdybym każdy komentowała. Więc teraz opiszę wszystko naraz... Po pierwsze Lena jest z Mattem! Są słodcy. A ta cała scena jak ona go zraniła, a później pocałowała robi wrażenie. To wszystko było takie świetne. Również cieszę się, że wygrali. Na pewno wspaniale śpiewali. Tak się zastanawiam... fakt, że pojawiło się tu One Direction to oznaka, że nich lubisz czy nie? Ja ogólnie ani ich nie lubię, ani lubię. Jak mi się spodoba ich jakaś piosenka to słucham, jak nie to nie. Ale na serio cały ten występ musiał zrobić na nich wrażenie, że aż wstali. No i jeszcze bym zapomniała. Super pomysł z tym Zakonem Sokoła, chyba tak się nazywał. Ciekawią mnie oni. Ale ogólnie dizwne jest pojawienie się takiej dużej ilości wampirów i tych innych istot. Takie nagłe ataki muszą coś oznaczać. I teraz dochodzę do Ceremonii. Nie mogę się jej doczekać. Ciekawe jak to będzie wyglądać tak w realu, a nie opowieściach Nathana. Na serio umieram z ciekawości.
    Pozdrawiam ;)

    Ps: Powodzenia na egzaminach :* My jesteśmy elfy magii. Na pewno sobie poradzimy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, boże, boże, boże SIOSTRA!!! No jasne że tęskniłam!
      No więc tak, One Direction nie zbyt lubię aczkolwiek niektóre ich piosenki podobają mi się, dlatego znaleźli miejsce w jury.
      Taaak, takie ataki potworów coś oznaczają i w dwudziestym rozdziale dowiecie się co i na pewno pojawi się Zakon Sokoła, a raczej jego członkowie :P
      Rozdział jest już prawie gotowy, kończę opisywać walkę z... dowiecie się sami xD

      No ja mam nadzieję że dam sobie rade a jeśli nie to koniec świata nastąpi szybciej niż ktokolwiek może przewidywać... ja taka zuaaa (śmiech złego charakteru) Muahahaha

      Usuń