sobota, 5 kwietnia 2014

Taka jedna WAŻNA informacja

    Witajcie!
Zapewne myślicie, co może być tak ważnego że piszę do was w sobotę, więc od razu rozwiewam wątpliwości.
  Ostatnio spotkałam moją przyjaciółkę, która zachęciła mnie do pisania. Poszłyśmy razem do KFC i opowiedziałyśmy sobie co u nas, itp. Przechodząc do setna, właśnie tego samego dnia wpadł mi do mojej szurniętej, chorej na coś głowy "wspaniały" pomysł.
  A MIANOWICIE... mam w planach stworzenie kolejnego, trzeciego już bloga mojego autorstwa. Opowiadanie będzie, jak zawsze, o tematyce fantasty. Opowiadać będzie o grupie nastolatków, chyba będzie ich sześcioro, którzy posiadają nadnaturalne moce i tradycyjnie, początkowo o tym nie wiedzą lecz po pewnym czasie w ich życiu pojawi się szurnięta babka, która wprowadzi ich w nowy nieznany im świat.
No i na tym się zatrzymałam, znaczy... mam pewien zarys tego opowiadania w głowie lecz co z tego wyniknie... nie mam pojęcia.
  Jeśli byście chcieli żeby takowe opowiadanie się ujawniło, to piszcie w komentarzach. A i od razu dodam, jeśli będziecie chętni do tego fenomenu, to ów opowiadanie pojawi się DOPIERO gdy skończę pisać jedno z tych, które prowadzę dotychczas, bo obawiam się że z trzeba nie wyrobię aczkolwiek jeśli coś mi odwali to możliwe że w maju pojawi się pierwszy, wstępny rozdział tej historii.
  No więc czekam na komentarze w których możecie pisac, czy jesteście za tym by takie coś powstało czy też nie. Piszcie szczerze, zniosę każdą krytykę.
  Pozdrawiam i miłego weekendu,
        Szurnięta Elfik Elen

2 komentarze:

  1. Oooo fajnie, fajnie. Pisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł! :D
    Dwa opowiadanie, które już piszesz, są genialne, nie wydaje mi się, żeby trzecie miało im nie dorównać.

    Czekam więc na kolejne opowiadanie! ^^

    OdpowiedzUsuń