sobota, 12 kwietnia 2014

Liebster Award


To ja, Elfik Elen. Zostałam nominowana, a raczej mój blog, do nagrody Liebster Blog Award przez seledynowa małą. Dziękuje ci bardzo kochana :*
Krótko o zasadach tego fenomenu:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę' Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No, to już wiemy jakie są zasady. Przejdźmy do pytań które zadała mi seledynowa.

1. Od kiedy piszesz ?
2. Co jest twoją inspiracją?
3. Masz autorytet? Jeśli tak to jaki?
4. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
5. Inne twoje blogi?
6. Ulubiony pisarz/ pisarka?
7. Ulubione wydawnictwo?
8. Najlepsza ekranizacja?
9. Ulubiona książka?
10. Ulubiony bohater/bohaterka?
11. Ulubiony cytat?

I moje odpowiedzi.

1. Jeśli dobrze pamiętam to od dziesiątego roku życia. Początkowo pomagała mi babcia a od skończenia dwunastu lat, piszę sama.
2. Inspiracja tak? Trudne pytanie. Hm... sama nie wiem. Może od wszystkiego co mnie otacza, np. gdy zmywam naczynia lub oglądam telewizję, zapala mi się taka żaróweczka nad głową i lecę do kompa przelać woje myśli.  
3. Autorytet, autorytet... moja mama i... mój starszy brat. Może nie jest mega stary (starszy o dwa lata >.<) ale swoim zachowaniem przewyższa niejednego starszego ludzia. Kocham wam :*
4. No, więc pomysł narodził się kilka lat temu. Razem z przyjaciółmi założyłam się że napiszę krótkie opowiadanie. Oczywiście wygrałam a tamte opowiadanie rozrosło się i możecie je czytać tutaj. Oczywiście powstały jeszcze inne ale... to dłuższa historia. 

5. Jasne że je mam. Jeśli was interesuje jakie są to oto linki:

6. Suzanne Collins, Stephen King, Joanne Kathleen Rowling i wiele, wiele innych.

7.  Każde jest dobre więc... nie mam ulubionego.

8. Igrzyska Śmierci: w pierścieniu ognia i Niezgodna (na której byłam niedawno w kinie)

9. Eragon, Igrzyska Śmieci (wszystkie trzy części), Dary Anioła (wszystkie książki), Percy Jackson (też wszystkie książki), Harry Potter (wszystkie książki), Carrie i Zmierzch (tak też wszystkie)

10. Bez wątpienia Katniss z Igrzysk Śmierci. Urzekła mnie swoją odwagą.

11. "Dojrzewanie to jest naprawdę syf! Dobrze, że przechodzi się przez to tylko raz."- Oskar i pani Róża

No, to odpowiedzi mamy za sobą. Teraz najciekawsza część, kogo ja tu mogę nominować... już wiem!

7.  http://tajemnicadarkhigh.blogspot.com/

Moje pytania do nominowanych :D (dziękuję Cleo M. Cullen że mi o tym przypomniała)

1. Jaka jest Twoja szczęśliwa liczba?
2. Od kiedy piszesz bloga?
3. Co cię zainspirowało do pisania bloga?
4. Ulubiona książka?
5. Jak spędzasz wolny czas? 
6. Ulubiony blog?
7. Wolisz lato ,czy zimę? Dlaczego?
8. Masz najlepszego przyjaciela/najlepszą przyjaciółkę?
9. Masz jakieś miejsce do wyciszenia się w razie potrzeby?
10. Sport, uprawiasz czy oglądasz?
11. Jeśli miałabyś/miałbyś możliwość zamiany w zwierzę, to w jakie?

No, to tyle. Jeszcze raz dziękuje za nominację, to mnie podniosło na duchu. Do kolejnego rozdziału kochani!! :**

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :3 Postaram się przeczytać twojego bloga jeśli tematyka mi odpowie :3 Zapraszam do siebie - http://cwiercwieczeposkromienia1.blogspot.com/ przepraszam za taki spam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko ziom, bez spiny :p
      Z chęcią poczytam co tam masz, ale dopiero po egzaminach gimnazjalnych :(

      Usuń
  2. Elfiku Elen, ale chyba zapomniałaś o pytaniach dla nominowanych przez siebie ludziów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże faktycznie. LoL! Dzięki że o tym napisałaś. Niestety, skleroza nie boli ale męczy...

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję siostrzyczko za nominację :*
    Mam nadzieję, że wybaczysz mi zaległości na Twoim blogu. Nadrobię, przyrzekam ^^

    OdpowiedzUsuń