piątek, 21 lutego 2014

Liebster Award

    Ten blog został nominowany do Liebster Blog Award przez ZainspirowanaTobą, za co jej ogromnie dziękuję. A oto zasady:
    "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

   A oto pytania:
1. Którą postacią z blogów, które czytasz najbardziej oddaje twój charakter?
 Myślę że są to dwie postacie. Jedną jest Laura z bloga W cieniu nocy a drugą Ellie z bloga Cztery Żywioły
2. Co inspiruje cię do pisania?
  Dużo rzeczy, naprawdę. Nie jestem w stanie ich wymienić bo za dużo czasu to zajmie.
3. Czemu akurat taki , a nie inny temat bloga?
  Może dlatego że lubię opowiadania fantastyczno-przygodowe w których porusza się codzienne problemy. Ale muszę zdradzić że to opowiadanie było pisane dwa lata temu, lecz nie miałam na tyle odwagi aby je umieścić w internecie, no aż do dnia założenia bloga.
4.Najśmieszniejszy tekst jakikolwiek przeczytałeś/ałaś / usłyszałeś/łaś
  "Żryj gruz Cyganie" może większości nie będzie śmieszny, lecz mnie czasem rozbawia.
5.Jaki jest twój największy lęk?
  PAJĄKI!!
6. Co skłoniło cię do pisania?
  Pisaniem zajęłam się ponad pięć lat temu. Chciałam sprawdzić czy dam sobie radę z napisaniem opowiadania, a wyszło że napisałam ich pięć, z czego dwa są w internecie. Między innymi właśnie te.
7.Czy niektóre sytuacje o których piszesz w swoich opowiadaniach dotyczą Ciebie?
  Oczywiście. Jest wiele takich sytuacji. Nawet historia Matta, z tego opowiadania, jest podobna do mojej.
8. Czy utożsamiasz się ze swoimi postaciami?
  Oczywiście. Każdy z nich jest częścią mnie.
9. Najwspanialsze wspomnienie w twoim życiu to?
   Wyjazd do Włoch, gdzie rozpoczęłam przygodę z pisaniem.
10. Czy wyobrażasz sobie świat bez muzyki?
  Nie! Muzyka jest dla mnie jak odskocznia od rzeczywistości.
11.Jak reagujesz na hejterów?
  Staram się nie zwracać uwagi na ich komentarze, aczkolwiek nie spotkałam się jeszcze z hejtowaniem któregoś z moich blogów.

    Ja nominuję oto te blogi:
      Puki co to tyle, a oto moje pytania: 
1. Dlaczego zajęłaś/zająłeś się pisaniem?
2. Czy prowadzisz więcej niż jeden blog?
3. Czy utożsamiasz się z którymś ze swoich bohaterów? Jeśli tak to w jakim?
4. Dlaczego taka tematyka bloga, a nie inna?
5. Czy czytasz moje opowiadania? Jeśli tak to które?
6. Co ciebie inspiruje do tworzenia?
7. Czego najbardziej żałujesz w życiu?
8. Twój ulubiony piosenkarz lub zespół?
9. Twoja ulubiona pora roku?
10. Twoja wymarzona praca to?
11. Co byś zrobił/zrobiła po stracie najważniejszej osoby w Twoim życiu?

    Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominację.

2 komentarze:

  1. I wzmianka o Laurze była taka... pokrzepiająca C: dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń