wtorek, 11 lutego 2014

Prolog

   Nazywam się Matt Blackwater. Mam szesnaście lat. Kilka miesięcy temu, dzień po moich urodzinach, moi rodzice zginęli w tajemniczych okolicznościach. Dalej nie mogę w to uwieżyć. Pewnego dnia dostałem wiadomość w której pisało że należę do tajnego stowarzyszenia o nazwie "Organizacja" która walczy przeciwko demonom nawiedzającym Ziemię. Początkowo nie wierzyłem w to, lecz po ataku demonów na mój dom, przyjąłem sprawę na poważnie i wstąpiłem do Organizacji. Po przejściu Ceremonii Wyboru, w której każdy nowy członek wybiera jedną z czterech mocy żywiołów, dostaję tytuł Złodzieja Czarów. Okazuje się też że moi najlepsi przyjaciele: Emilly Cullen, Nathan Sky i Isabelle Evans także są członkami tego stowarzyszenia. Lecz sielanka nie trwała długo. Kilka dni po Ceremonii odkryłem że Organizacja nie jest taka za jaką się podaje. Wraz z moimi przyjaciółmi prowadziliśmy śledztwo mające na celu zdemaskowanie tego stowarzyszenia. Podczas dochodzenia dowiedziałem się w jaki sposób zginęli moi rodzice...

__________________________________________________________________

Mam nadzieję że zaciekawił was nieco prolog. Jeśli tak, napisz coś w komentarzu a jeśli nie, to też coś napisz. 


4 komentarze:

  1. Och, zaciekawiłaś mnie :)
    Chcę jak najszybciej poczytać o Organizacji.
    Lecę do 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;)
    Wiem, wiem, tyle razy już mówiłam, ze wpadnę, a dopiero teraz to zrobiłam. Głupio mi :/
    Prolog mnie niesamowicie zaciekawił. To jest historia całkowicie w moim stylu, więc na pewno ją przeczytam ;) Ostrzegam bardzo wolno nadrabiam, ale jak już to zrobię jestem stałym czytelnikiem :D
    Pozdrawiam :)

    http://szkolaastridlilo.blogspot.com/
    http://magicznaprzystanblogowelfik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z Pottera :)) Czytam dalej! Inspurowany wstęp, a jak dalej?...okaże się ;))

    OdpowiedzUsuń