sobota, 22 lutego 2014

Nowy wygląd

   To nie była bym ja, gdyby blog miał poprzedni wygląd. Jak zwykle mnie korciło do zmiany wyglądu aż w końcu to się stało. Mam nadzieję że podoba się nowy wystrój wnętrza :D

Jeśli tak to komentujcie (chodzi tu o te dobre komentarze)
Jeśli nie to też komentujcie (i tu mogą się polać hejty)

   Jest to dla mnie bardzo ważne, gdyż wasze zdanie jest równe z prawem na tym blogu, więc jeśli większość komentarzy będzie krytykowała nowy wygląd, to wracam do starego.
Szczerości życzę,
Elfik Elen

3 komentarze:

  1. O nie, nie wracaj, ten jest ekstra! ;)
    Te kręgi są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba nagłówek, ale tło jest okropne i polecam zmienić ^___^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczerość... ale spoko. Dzięki że wyraziłaś swoje zdanie. Postaram się zmienić tło w najbliższym czasie, już na wtorek powinien być inne :D

      Usuń